Zie hieronder de meest gestelde vragen.
Dat is simpel. Wij hanteren altijd de adviesverkoopprijzen van het merk dat wij vertegenwoordigen. Mocht je ergens anders een betere prijs hebben gezien, laat het ons gerust weten. Wij zorgen dat je appels met appels vergelijkt. Het belangrijkste is dat jij koopt waar jij het fijnste gevoel bij hebt.
Je kunt bij ons pinnen of gepast contant betalen. Wij hebben geen kassa met wisselgeld ten behoeve van de veiligheid van ons personeel.
Bij het plaatsen van een bestelling vragen wij standaard 50% als aanbetaling en de rest bij levering. Tenzij anders afgesproken en uiteraard kunnen wij ons hier flexibel in opstellen.
Zeker weten. Nieuwsgierig naar de mogelijkheden? Neem dan gerust eens contact met ons op.
Wij geven standaard 3 jaar fabrieksgarantie op onze producten. Maar ook na deze periode vragen wij je vriendelijk om vragen of opmerkingen met ons te delen over dit onderwerp. Service en kwaliteit zien wij als ons bestaansrecht, dus wij zullen altijd proberen tot een passende oplossing te komen.
Zeker weten. De kosten voor het bezorgen worden opgenomen in de offerte die wij voor je maken. Het doel is om jou het beste voorstel te doen, ook als het gaat om de bezorging en de bijbehorende dienstverlening.
Ook dat kan. Het bezorgen, uitpakken en monteren wordt doorgaans uitgevoerd door Montrieurs. Een familiebedrijf dat is opgericht in 1998 en bekend staat om haar kwaliteit en professionaliteit in meubellogistiek.
Ja dat kan en meestal rekenen wij hier niet extra voor.
Wij zijn van maandag tot en met zaterdag geopend van 10.00 – 17.00. Op zondag zijn wij gesloten.
Ja dat kan. Op loopafstand van onze showroom kan je in de Prinsestraat parkeren of in de Torenstraat Garage.
Zeker weten. Wij hebben een partnerprogramma voor lokale architecten, ontwerpers en stylisten die onze merken tegen gunstige voorwaarden bij ons kunnen inkopen. Neem gerust contact op voor meer informatie.
Absoluut. Ons ontwerpteam maakt inspirerende 3D ontwerpen voor bijvoorbeeld kantooromgevingen en publieke ruimtes.
Allereerst is het handig om een paar praktische vragen te beantwoorden. Welke ruimte wil je ontwerpen, wat wil je graag in deze ruimte behouden en wat wil je graag sowieso anders zien? Wanneer moet het project afgerond zijn en wat is je budget?
Voorafgaand aan een afspraak ontvangen wij graag een plattegrond inclusief afmetingen. Verder zijn foto’s en video’s handig om een goed beeld van de bestaande situatie te krijgen, net als kleuren en materialen die je graag (opnieuw) wilt toepassen. Mocht je zelf al aan een moodboard zijn begonnen, ook dat is heel handig om mee te nemen naar een afspraak met de ontwerper.
Dat hoeft niet zo te zijn. Namelijk, als je een merkproduct koopt zijn er doorgaans 4 partijen die verdienen aan een product: fabriek – ontwerper – merk – retailer. Bij de aanschaf van een maatwerk meubel zijn er meestal twee schakels minder- de ontwerper en het merk- en dat scheelt dus in prijs.
Om andere redenen (bijvoorbeeld uurloon, handwerk en materialen) kan maatwerk wel duurder zijn, maar dat komt meestal ook ten goede van de kwaliteit van het product.
Voor het ontwerp van een maatwerk meubel rekenen wij het aantal uren die wij besteden achter de computer. Dat verschilt per aanvraag. Maar zodra wij het meubel ook voor je mogen produceren, vervallen de ontwerpkosten. Neem dus gerust contact met ons op voor een vrijblijvende offerte.
Staat het antwoord op jouw vraag er niet tussen?
Vul gerust het contactformulier in of bel 070- 22 100 40.
Fout: geen feed gevonden.
Ga naar de instellingenpagina van Instagram Feed om een feed te maken.
Auteursrechten © 2023 Fort M Alle rechten voorbehouden
Vul onderstaande gegevens in en ontvang binnen
1 werkdag een geheel vrijblijvende offerte.